OM-D E-M1 MARK II WYZNACZA NOWE STANDARDY SZYBKOŚCI I MOBILNOŚCI
Seria OLYMPUS OM-D została stworzona po to, aby sprostać wymaganiom profesjonalnych fotografów. Jednak OM-D E-M1 Mark II przewyższa wszelkie oczekiwania, jakie można mieć wobec aparatu z wymienną optyką. Nowy bezlusterkowiec oferuje najwyższą jakość zdjęć i nieporównywalną szybkość działania. Dodatkowo OLYMPUS przygotował program serwisowy, który pozwoli zawodowym fotografom na nieprzerwaną pracę niezależnie od okoliczności. OM-D E-M1 Mark II będzie dostępny jako sam korpus lub zestaw z obiektywem M.ZUIKO DIGITAL ED 12-40 mm 1:2.8 PRO.
OM-D E-M1 Mark II ma ogromne możliwości. Jego szybkość działania, mobilność i jakość zdjęć zaspokoją oczekiwania fotografów, niezależnie od tego, jaką tematyką się zajmują. To doskonały aparat dla profesjonalistów fotografujących dziką naturę, reporterów, podróżników oraz fotografów pracujących w studiu. OM-D E-M1 Mark II jest najszybszy w swojej kategorii, oferuje bezprecedensową szybkość zdjęć seryjnych i nowy, niezwykle wydajny system autofokusa. System ten oparty jest na detekcji fazy, wykorzystuje punkty krzyżowe oraz własny procesor. Nie bez znaczenia jest także zdecydowanie krótszy czas reakcji migawki. W trybie cichym, jeśli korzystamy z ciągłego AF i śledzenia AE, OM-D E-M1 Mark II potrafi zapisywać zdjęcia w formacie RAW z rozdzielczością 20,4 Mpix i najlepszą w klasie prędkością 18 kl/s. Z zablokowanym AF i AE szybkość zapisu klatek wzrasta i osiąga poziom 60 kl/s.
Innowacyjny tryb Pro Capture praktycznie eliminuje opóźnienie migawki, ponieważ rejestruje do 14 klatek jeszcze przed pełnym naciśnięciem spustu migawki. Daje pewność, że OM-D E-M-1 Mark II perfekcyjnie uchwyci każdy moment.
Nowe funkcjonalności, w tym także filmy 4K i C4K, to zasługa nowego procesora obrazu TruePic VIII i sensora Live MOS 20 Mpix. Elementy te współpracują z zaprojektowaną od nowa (specjalnie dla OM-D E-M1 Mark II) 5-osiową stabilizacją obrazu oraz systemowymi obiektywami M.ZUIKO PRO, które obejmują pełen zakres ogniskowych.
Superkompaktowy, a jednocześnie ergonomiczny korpus sprawia, że fotografowanie z teleobiektywem 300 mm (600 mm dla 35 mm) 1:4.0 jest możliwe bez użycia statywu. Zakres ISO OM-D E-M1 Mark II został poprawiony o jeden EV, a sam korpus wyposażono w podwójne gniazdo kart SD, jedno kompatybilne z UHS-II, oraz gniazdo HDMI Direct 4:2:2.
SESJA NAGRANIOWA DEBIUTANCKIEGO ALBUMU IGORA FALECKIEGO WYKONANA ZA POMOCĄ REJESTRATORA OLYMPUS LS-100
W dniach 12-16.11.2014 w jednym z najlepszych studiów muzycznych w Polsce CUSTOM34 realizowane zostały nagrania debiutanckiego albumu Igora Faleckiego. Do rejestracji nagrań wykorzystano rejestratory OLYMPUS LS-100, a do realizacji foto-wideo system OM-D. Realizatorem dźwięku był jeden z najlepszych dźwiękowców w Polsce: Michał Mielnik.
W dniach 12-16.11.2014 w jednym z najlepszych studiów muzycznych w Polsce CUSTOM34 realizowane zostały nagrania debiutanckiego albumu Igora Faleckiego. Do rejestracji nagrań wykorzystano rejestratory OLYMPUS LS-100, a do realizacji foto-wideo system OM-D. Realizatorem dźwięku był jeden z najlepszych dźwiękowców w Polsce: Michał Mielnik.
Olympus Polska jest głównym sponsorem realizacji tego albumu, oraz dostarcza wyjątkowe narzędzia do realizacji tego materiału.
Olympus LS-100
Bezkompromisowa jakość dźwięku oraz wszechstronność przenośnego nagrywania, to znaki rozpoznawcze wszystkich rejestratorów audio OLYMPUS z cenionej serii LS. Obecnie, model LS-100 staje na czele tej grupy produktów i udostępnia muzykom oraz rozgłośniom radiowym zaawansowane narzędzie wygodnego, wielościeżkowego nagrywania ze studyjną jakością. Podobnie jak siostrzane modele serii LS, nowy LS-100 zapewnia najwyższą jakość nagrań dźwiękowych zapisywanych w nieskompresowanej postaci 96kHz/24bity w linearnym formacie PCM.
Ta niezwykle wysoka jakość dźwięku została obecnie wzbogacona o obsługę ośmiościeżkowego nagrywania oraz overdubbingu, co niesłychanie rozszerza możliwości edycji dźwięków i poszczególnych ścieżek w pełno brzmiące kompozycje – a wszystko to zapewnia urządzenie mieszczące się w dłoni.
Obiektywy
-
M.ZUIKO PRO 8 mm
-
M.ZUIKO DIGITAL ED 7-14mm 1:2.8 PRO
-
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-40mm 1:2.8 PRO
-
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-100 1:4.0 IS PRO
-
M.ZUIKO DIGITAL ED 40-150mm 1:2.8 PRO
-
M.ZUIKO DIGITAL ED 300mm 1:4.0 IS PRO
-
M.ZUIKO DIGITAL ED 12mm 1:2.0 BLACK
-
M.ZUIKO DIGITAL 17mm 1:1.8 BLACK
-
M.ZUIKO DIGITAL ED 60mm 1:2.8 MACRO
-
M.ZUIKO DIGITAL ED 25mm 1:1.2 PRO
Wideo
-
Podstawy filmowania – w jaki sposób trzymać aparat podczas filmowania
-
Czy 4K ma sens? Co daje tak duża rozdzielczość?
-
24, 25 czy 50 klatek na sekundę? To nieprawda, że film najlepiej wygląda w 24 klatkach.
-
Zmień perspektywę. Dobór obiektywów ma ogromne znaczenie
-
Stabilizacja obrazu wideo
-
W filmie liczy się także dźwięk. Co jest potrzebne, żeby dobrze go nagrać?
-
Nagrywanie po zachodzie słońca
-
Światowy Dzień Fotografii
-
Sesja nagraniowa debiutanckiego albumu Igora Faleckiego